vineri, 31 august 2012

Udinese, Young Boys și Anzhy în grupe!

   
     După tragerea la sorți de la Monaco, Liverpool a fost plasată în grupa A alături de Udinese (Italia), Young Boys (Elveția) și Anzhy Makhachkala (Rusia). Grupă destul de grea pentru cormorani, dar știu sigur că vom face o impresie foarte bună și vom trece mai departe.

   " Este întotdeauna interesant să vezi rezutatele tragerii la sorț " a declarat Brandan Rodgers. " Sunt meciuri pe care le vom savura. Istoria acestui club este bazată pe jocuri internaționale și dorim foarte mult să accedem în rundele următoare ale acestei competiții. "

   " A fost un pas foarte important pentru noi să ne calificăm în grupe. Am avut meciuri destul de dificile împotriva celor de la Gomel și Hearts. O înfuntare împotriva unei echipe britanice va fi întotdeauna dificilă, dar am trecut cu bine peste asta. Avem acum în față meciuri contra a trei echipe foarte puternice. Nu vor fi meciuri ușoare deloc. "

   " Am vorbit cu Pepe astăzi și l-am încurajat. Știu ca nu este ușor pentru el, dar cred ca de când am venit eu aici a jucat fantastic. Chiar înțelege ce vreau să fac eu aici și pe teren este foarte dedicat. Fiecare jucator poate greși o dată și să scape fară critici, dar pentru un portar este un lucru crucial. Toți facem greșeli. Și eu voi face greșeli și jucătorii, dar ce trebuie să facem fiecare este să trecem peste. "

     Așteptăm cu nerăbdare să vedem debutul echipei noastre iubite în grupele Europa League! Până atunci trebuie să ne concetrăm pe campionat. Urmează meciul cu Arsenal pe Anfield! Sperăm la un meci bun, fără greșeli.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu