duminică, 16 septembrie 2012

Reacția lui Rodgers după meci


     Managerul cormoranilor crede că Liverpool merita victoria după performanța de ieri. Mi se pare și normal, pentru că am controlat total jocul. Iată ce a declarat acesta în conferința de presă de la finalul meciului de ieri:

   " Am analizat mai bine performanța noastra și cred că ne-am descurcat excepțional. Mișcarea din teren si creativitatea nu au lipsit, iar tempoul și ritmul au fost foarte bune. Am primit gol și sunt puțin dezamăgit de acest lucru. Am primit golul foarte ușor, împotriva mersului jocului. "

   " În a doua repriză am reacționat foarte bine, de fapt am continuat de am făcut și în prima repriză, dar cu mai multă determinare. În final, cred că cei de la Sunderland sunt mult mai fericiți cu punctul acumulat decât suntem noi. Per total am jucat foarte bine, jucătorii au fost extraordinari. "

   " Luis a fost briliant. A avut foarte mare spațiu de manevră, i-am dat acestă libertate. S-a descurcat foarte bine în duelurile cu fundașii. Am încercat să îi dau și mai multa libertate în ultima jumătate de ora, mutându-l pe postul de atacant central. "

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu