luni, 3 septembrie 2012

Rodgers: O să ne perfecționăm!


     Iată ce a declarat managerul lui Liverpool după înfrângerea de ieri:

   " Este vorba doar de luarea deciziilor. " a spus Rodgers. " Golurile pe care le-am primit nu au fost din cauza stilului de joc, nici din cauza sistemului de joc și nici din cauza vreunui element tactic al jocului. Am pierdut mingea și nu am putut reveni îndeajuns de repede pentru a-i opri. La al doilea gol am avut destui oameni aproape de minge pentru a evita golul. "

   " Ne-am creat ocazii, dar nu au fost destule. Sunt multe lucruri bune în jocul de ieri, dar am pierdut. Trebuie să progresăm. O să creștem odată ce etapele trec. A fost un început greu. "
 
     Întrebat despre ultima zi de transferuri în care Liverpool a ratat jucatorii pe care și-i mai dorea, el a raspuns: " Este ceva ce a trecut. Cu toții știm că ne-ar mai fi trebuit întăriri și jucătorii ar fi avut nevoie de ajutor, dar fereastra de transferuri s-a închis. Nu mai putem face nimic acum. "

   " Singura mea concentrare acum sunt jucătorii ce îi am l-a dispoziție. Sunt fantastici. Dau absolut totul la antrenament, nu pot cere mai mult de la ei. Trebuie să ne descurcăm cu ce avem. Mulți jucători tineri vor își vor primi șansa. Raheem Sterling a jucat absolut magnific ieri. "

   " Joe Allen și Cazorla au fost cei mai buni jucători de pe teren, cei mai mici, dar cei mai tehnici. Sunt foarte mândru să antrenez acest minunat club și voi continua să lupt până echipa va juca perfect. "

                                                       Sursă interviu: www.liverpoolfc.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu